Help
Jak aktywować produkty OmniBy?
Produkty OmniBy nie wymagają aktywacji. Dane do zapisania
podane w momencie składania zamówienia są zapisane na karcie i są gotowe do
użytku od razu.
Jakie urządzenia są kompatybilne z produktami NFC oferowanymi przez wasz sklep?
Większość nowoczesnych smartfonów i tabletów z systemem
Android oraz iOS (iPhone 7 i nowsze) jest kompatybilnych z NFC. Urządzenia
muszą mieć włączoną funkcję NFC w ustawieniach.
Jak mogę edytować informacje zapisane na moim produkcie?
Informacje na wizytówce NFC można edytować za pomocą
dedykowanej aplikacji do programowania NFC, dostępnej na smartfonach z funkcją
NFC. Dane zapisane na produktach OmniBy są możliwe do zmiany, chyba że klient
wyrazi chęć zakodowania danych na stałe. Do zmiany danych należy użyć jednej z
darmowych aplikacji np. NFC Tools.
Czy moje dane są bezpieczne przy użyciu produktów OmniBy?
Tak, ale poziom bezpieczeństwa zależy od sposobu ich
programowania. Unikaj dzielenia się wrażliwymi informacjami przez NFC. Możesz
poprosić nas o zakodowanie informacji na stałe, dzięki czemu unikniesz
możliwości zmiany danych zapisanych na karcie. Wiąże się to jednak z brakiem
możliwości samodzielnego przeprogramowania karty.
Co zrobić, jeśli mój produkt NFC nie działa?
Sprawdź, czy urządzenie, do którego zbliżasz produkt jest
kompatybilne z tą technologią. Dodatkowo:
Sprawdź, czy NFC jest włączone w ustawieniach telefonu.
Upewnij się, że wizytówka/naklejka jest zbliżona
bezpośrednio do miejsca, gdzie telefon ma swój czytnik NFC (zazwyczaj z tyłu
urządzenia).
Spróbuj użyć innego telefonu do sprawdzenia, czy problem
leży po stronie wizytówki/naklejki.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, skontaktuj się z nami
w celu uzyskania pomocy lub wymiany produktu.
Jak mogę sprawdzić, czy moje urządzenie ma funkcję NFC iczy jest włączona?
W urządzeniach z Androidem, wejdź w Ustawienia >
Połączone urządzenia (lub podobnie) > Preferencje połączenia > NFC i
sprawdź, czy opcja jest włączona. W iPhone, NFC jest zazwyczaj zawsze aktywne,
ale dostęp do niektórych funkcji NFC może wymagać odpowiednich aplikacji.
Jak daleko powinienem trzymać produkt NFC od telefonu, aby została odczytana?
NFC działa na bardzo krótkich dystansach, zazwyczaj do 4 cm.
Najlepiej zbliżyć wizytówkę/naklejkę bezpośrednio do tylnej lub części urządzenia w zależności czy jest to urządzenie z Androidem czy iOS.
Czy mogę używać produktów OmniBy NFC z etui na telefon?
Tak, w większości przypadków NFC może działać przez cienkie
etui. Jednak niektóre grubsze lub metalowe etui mogą zakłócać sygnał NFC.
Pamiętaj aby przymocować swój produkt w miejscu oddalonym od czytnika, aby Twój
telefon nie łączył się z produktem.
Jak mogę zabezpieczyć swoje dane?
- Szyfrowanie danych: użyj aplikacji lub
oprogramowania, które pozwala na szyfrowanie danych zapisanych na wizytówce / naklejce
NFC, by zabezpieczyć je przed nieautoryzowanym dostępem lub poproś nas o
zabezpieczenie danych w momencie zakupu. Wiąże się to jednak z brakiem
samodzielnej zmiany zapisanych danych.
- Ograniczony zakres danych: nie umieszczaj
wrażliwych danych osobowych, które mogłyby narazić Cię na ryzyko w przypadku
nieautoryzowanego dostępu.
Czy mogę dostosować wygląd mojej wizytówki?
Tak, możesz przesłać nam projekt podczas składania
zamówienia. Wykonamy dla Ciebie taką wizytówkę jakiej oczekujesz. W momencie
składania zamówienia możesz wybrać pośród wielu materiałów, taśm a nawet zadruku
w pełnym kolorze.
Jakie są ograniczenia danych, które mogę zapisać na wizytówce/naklejce NFC?
Pojemność pamięci naszych chipów NFC zaczynają się od 144 bajtów, co wpływa na ilość i rodzaj informacji, które można na nich zapisać. Możesz na nich zapisać prosty zestaw danych kontaktowych lub URL. Jeżeli potrzebujesz kart z
większą ilością pamięci roboczej skontaktuj się z nami. Niektóre z naszych kart mają pamięć nawet 492 bajty.
Czy mogę używać produktów OmniBy do płatności lub innych transakcji finansowych?
Nie. Produkty OmniBy nie są bezpieczne dla transakcji
finansowych. Takie produkty muszą być specjalnie zaprojektowane i zabezpieczone
do tego celu przez instytucje finansowe.
Jak dbać o produkty OmniBy, aby służyły jak najdłużej?
Unikaj narażania na wilgoć, ekstremalne temperatury i
bezpośrednie działanie promieni słonecznych.
Nie zginaj ani nie niszcz fizycznie chipa NFC.
Co zrobić, jeśli zgubię moją wizytówkę/naklejkę NFC?
Jeśli produkt zawierał wrażliwe informacje, zalecamy
monitorowanie wszelkich potencjalnych naruszeń danych. Danych na karcie nie
można usunąć zdalnie, dlatego unikaj zapisywania wrażliwych danych na
produkcie. Jeżeli produkt posiadał nasz kod QR to możemy zdalnie wyczyścić
informację lub zapisać na niej dane kontaktowe lub prośbę o zwrot produktu.
Jakie są koszty wysyłki i czas realizacji zamówienia?
Koszt wysyłki to 14,99 kurierem lub 11,99 do paczkomatu
InPost. Darmowa wysyłka od 199 zł. Czas realizacji zamówienia wynosi
maksymalnie 24h w dni robocze. Zazwyczaj gotowy produkt trafia do klienta w
ciągu 48h od momentu złożenia zamówienia.